1. krok

Zabalte nepoužité zboží do původního obalu a vytiskněte si formulář pro reklamaci, stačí kliknout na odkaz níže. Důkladně vyplňte papír s formulářem, hlavně číslo faktury a podrobný popis závady.

2. krok

Zboží společně s formulářem bezpečně zabalte a zašlete nám to na naší adresu, kterou najdete níž. Vezměte prosím na vědomí že peníze vracíme pouze na účet, složenkou bohužel je zaslat nemůžeme.

Rumble stories s.r.o.
Letní 76, 75663 Krhová

3. krok

Vyčkejte než se zboží dostane k nám. My pak každý pátek zboží z pošty vyzvedneme a v neděli Vám reklamací vyřešíme vrácením peněz na účet, popřípadě výměnou zboží za funkční kus.

Otázky a odpověďi

Na reklamaci máte nárok, pokud zboží zakoupené přes náš eshop přestane fungovat, tak jak na začátku (například: spinner se zadrhává při točení). Reklamace platí na všechny druhy sortimentu v naší nabídce.

Nárok na reklamaci nemáte, pokud zakoupené zboží na našem eshopu přestane fungovat a vy se ho budete snažit sami opravit v takovém případě vám reklamaci neuznáme a zboží co nám zašlete vám odešleme zpět.

K reklamaci vám bude stačit nějaká tiskárna na vytištění a vyplnění reklamačního protokolu a nějakou obálku, popřípadě balíček, kam zboží zabalíte, aby jste ho mohli odeslat k nám na reklamační oddělení.

Jelikož se jedná o reklamované zboží, tak poštovné hradí, ten kdo nám to odesílá k reklamaci.

Většinou to poznáte tak že Vám přijdou peníze na účet, nebo odesláním funkčního zboží, jelikož emaily s uznanou nebo zamítnutou reklamací nezasíláme. Pokud se tak nestane do 14 dnů, tak nás prosím kontaktujte na náš email s dotazem ohledně reklamovaného zboží.

Pokud schválíme vaší žádost o reklamované zboží, můžeme vám peníze za zboží poslat na účet, nebo pokud si přejete výrobek vyměnit za jiný, tak Vám zašleme nový funkční kus.

Ze zákona máme na reklamaci 30 dnů od přijetí balíku, ale ve většině případech máme vaše reklamované zboží vyřešené do dvou týdnů.

Kontaktuj nás

Nenašli jste co jste potřebovali?