Doprava zdarma při nákupu nad 1000 Kč. Nakupuj nyní!

Obecné informace

Kdy mám nárok na reklamaci?

Na reklamaci máte nárok, pokud zboží zakoupené přes náš eshop přestane fungovat, tak jak na začátku (například: spinner se zadrhává při točení). Reklamace platí na všechny druhy sortimentu v naší nabídce.

Kdy nemám nárok na reklamaci?

Nárok na reklamaci nemáte, pokud zakoupené zboží na našem eshopu přestane fungovat a vy se ho budete snažit sami opravit v takovém případě vám reklamaci neuznáme a zboží co nám zašlete vám odešleme zpět.

Co je potřeba k reklamaci?

K reklamaci vám bude stačit nějaká tiskárna na vytištění a vyplnění reklamačního protokolu a nějakou obálku, popřípadě balíček, kam zboží zabalíte, aby jste ho mohli odeslat k nám na reklamační oddělení.

Podrobný návod

Jak mohu postupovat?
  1. Stáhněte si a vytiskněte reklamační formulář (pro stažení formuláře stačí kliknout tady).
  2. Důkladně vyplňte papír s formulářem, hlavně číslo faktury a podrobný popis závady.
  3. Zabalte reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem do obálky, nebo balíčku a odešlete na adresu (Michal Frieb, Letní 76, 75663 Krhová)
  4. Vyčkejte prosím jeden až dva týdny na náš email, ohledně stavu reklamace.
Kdo platí poštovné?

Jelikož se jedná o reklamované zboží, tak poštovné hradí, ten kdo nám to odesílá k reklamaci. Pokud vaší reklamaci schválíme, poštovné za odeslání zásilky k vám budeme hradit my a jako dárek od nás dostanete slevový kupón za to že jste museli platit za dopravu k nám.

Ostatní dotazy

Jak zjistím stav reklamace?

Pokud vaší reklamaci uznáme, nebo zamítneme, tak vás budeme kontaktovat pomocí emailové adresy, kterou jste zadávali při prvním objednání zboží.

Jak mohu řešit schválenou reklamaci?

Schválenou reklamaci můžete vyřešit buď vrácením peněz za zboží zpět na váš bankovní účet, popřípadě zasláním funkčního produktu zpět k vám.

Jak dlouho trvá reklamace?

Ze zákona máme na reklamaci 30 dnů od přijetí balíku, ale ve většině případech máme reklamaci vyřešenou do dvou týdnů.

Máte nějaké další otázky?

Pokud máte nějaké další otázky, které zde nejsou uvedeny, napište nám prosím na náš email info@rumble.cz

Aktualizuji...
  • Žádné produkty v košíku.